Είδαμε τη Λάρνακα από τα 1000 πόδια με τα φτερά της Aviator Flight Center (pics-vids)

Το ραντεβού μας δόθηκε στις 8:00 το πρωί στη σχολή Aviator Flight Center στο χώρο του παλαιού αεροδρομίου και το πλάνο πτήσης μας αναφερόταν σε πτήση από Λάρνακα προς Πρωταρά σε σχηματισμό με ύψος στα 1000πόδια.

Η προετοιμασία μας ξεκίνησε με μια σύντομη ενημέρωση για το σχέδιο πτήσης από τον Managing Director του Κέντρου, Νίκο Κουντούρη, το χωρισμό πληρωμάτων ανά αεροσκάφος και όλα όσα χρειάζονταν να γνωρίζουν οι χειριστές τους.

Στη συνέχεια η προετοιμασία συνεχίστηκε στον εξωτερικό χώρο με τα αεροσκάφη, με το στήσιμο της σειράς τους, της ενδοεπικοινωνίας και άλλες σημαντικές και απαραίτητες διαδικασίες που απαιτούνταν πριν να εκκινήσουμε. Η ομάδα των αεροσκαφών μας αποτελείτο από 3 τετραθέσια μονοκινητήρια τύπου (Diamond40 Star TDI (G1000) και ένα τετραθέσιο δικινητήριο τύπου (Diamond42 Twin Star (G1000)  .

Με την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών ξεκινήσαμε τη διέλευση μας στον ένα από τους δύο διαύλους μέχρι να λάβουμε το επίσημο σήμα από τον πύργο ελέγχου για να απογειωθούμε. Στη 10λεπτη μας αναμονή βρεθήκαμε μπροστά από ένα μοναδικό θέαμα που σίγουρα δεν το συναντάς εύκολα…να δεις από απόσταση εκατό μέτρων προσγείωση ενός Air Bus A320.

H συνέχεια μας βρήκε στον αεροδιάδρομο όπου θα απογειωνόμασταν. Τα πάντα ήταν έτοιμα και τα 4 μικρά αεροσκάφη πήραμε την άδεια απογειωθούν. Οι μηχανές γέμισαν, τα αεροσκάφη πήραν φόρα και από τη μια στιγμή στην άλλη βρεθήκαμε να κοιτάμε τη Λάρνακα από ψηλά. Σε αυτό το σημείο ίσως κάποιος να αναρωτιέται….μα ο αρθρογράφος δεν ξαναπέταξε με αεροσκάφος; Και είναι απολύτως φυσιολογική παρατήρηση…Η απάντηση είναι ότι εννοείται ότι ο αρθογράφος έχει  πετάξει ξανά αλλά πιστέψτε, είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση να πετάς με τέτοιου είδους αεροσκάφος σε σχέση με τα μεγάλα επιβατικά.

Η εμπειρία μας συνεχίστηκε πλέον στα 1000πόδια διασχίζοντας τον κόλπο της Λάρνακας με κατεύθυνση τον Πρωταρά όπως ήταν το σχέδιο πτήσης. 1 ώρα απόλυτης ελευθερίας, 1 ώρα να βλέπεις τα πάντα από ψηλά και να νιώθεις τυχερός που έχεις την ευκαιρία να το ζήσεις και φυσικά εάν σου αρέσει πολύ να ξεκινήσεις τα μαθήματα σου.

Η επιστροφή μας βρήκε να κάνουμε προσγείωση σε μια ηλιόλουστη Λάρνακα (καμία σχέση με το πρωινό της ίδιας ημέρας). Ο δικός μας καπετάνιος Παναγιώτης, όπως βεβαίως και οι υπόλοιποι της παρέας, Αλέξανδρος, Γιώργος, Νίκος και Θεόδωρος προσγείωσαν με ασφάλεια τα αεροσκάφη τους καταγράφοντας ακόμη μια επιτυχημένη πτήση στο ενεργητικό τους.

Η εμπειρία μας ολοκληρώθηκε με πτήση στον υπερσύγχρονο εξομοιωτή πτήσης που διαθέτει η σχολή όπου είχαμε την ευκαιρία να πιλοτάρουμε και να ζήσουμε αυτό το όμορφο συναίσθημα να κρατάς στο χέρι του πηδάλιο.

Δείτε το σχετικό βίντεο της πτήσης

Λίγα λόγια για την Aviator Flight Centre

Η σχολή στεγάζεται σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις (αίθουσες διδασκαλίας, εξομοιωτή πτήσεων) και διαθέτει όλο τον εξοπλισμό που απαιτείται για παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε όποιον επιθυμεί να αποκτήσει άδεια ιδιώτη διαχειριστή αεροσκαφών (Private pilot licence – PPL) ή επαγγελματική άδεια πιλότου (Commercial pilot licence – CPL). Και στις δυο περιπτώσεις οι άδειες είναι αναγνωρισμένες σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.

Οι διαδρομές, οι οποίες πραγματοποιούνται ως μέρος της εκπαίδευσης, γίνονται είτε σε εσωτερικά training areas μέχρι την Πάφο είτε στο εξωτερικό, όπως σε Βυρητό, Ρόδο και ελληνικά νησιά.

Όπως επισημαίνει ο κ. Κουντούρης, οι ανάγκες της αεροπορική βιομηχανίας αυξάνονται, ανοίγονται νέα δρομολόγια σε Ασία και Αφρική, κατασκευάζονται καινούργια αεροπλάνα κάθε μέρα και η εξέλιξη του κλάδου αναμένεται να είναι θεαματική.

«Έχουμε μαθητές από 16 μέχρι 70 χρόνων. Τα τελευταία χρόνια, οι εκπαιδευόμενοι που έρχονταν σε εμάς, για να διδαχτούν για λόγους αναψυχής, λιγόστεψαν λόγω της κρίσης, αλλά εκείνοι που αποφασίζουν να έλθουν για να αποκτήσουν επαγγελματική άδεια έχουν αυξηθεί».

Αυτή τη στιγμή ο στόλος αποτελείται από τέσσερα αεροσκάφη ενώ στα πλάνα είναι η αγορά νέων αεροσκαφών και η εργοδότηση περαιτέρω εκπαιδευτών για την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών του κέντρου. (Από ιστοσελίδα InBusinessNews.com)